PDA

View Full Version : my daughters vagina is in the yearbook



johnny16tx
06-15-2009, 11:43 PM
wear panties during picture day.. its not that hard -_-
ZhI4Zf-2cS8
http://www.youtube.com/watch?v=ZhI4Zf-2cS8

ps
its a shadow

google the story to see for yourself, i could post but nah...


also
do any members of this forum go to that school?
if so, is everyone laughing wildly?

303boards
06-15-2009, 11:48 PM
she is whoreified

Street $kater
06-15-2009, 11:49 PM
when i saw the title

http://i29.photobucket.com/albums/c272/smi-o/New%20pix/LOLD.jpg?t=1245127763

AJ
06-15-2009, 11:50 PM
http://i39.tinypic.com/27wr5gj.jpg

hope i dont get banned...


she's hot, i don't think people are laughing at her. i bet some girls are jealous.

and i also bet now the guys are oogling at her.

johnny16tx
06-15-2009, 11:52 PM
thank you for posting the photo aj hahaha
i cant post it since im over 18
but still

the weird thing is, she looks EXACTLY like a girl that went to my school
who was forced to leave, after a rumor started.. then photos appeared
haha
of something worse

heartagram695
06-16-2009, 12:25 AM
That mom needs to relax. Its a vagina. OMG!!!

And the moral of the story is...
1. Always wear panties on picture day
2. Dont join Pottery Club.

Aquaria89
06-16-2009, 12:36 AM
OMG!!
ha ha

No girl in their right mind would wear a dress like that and no panties. She is either really dumb or did it on purpose.

RobbySkateboard
06-16-2009, 01:12 AM
Is it that hard to CROSS your legs?

Imagine:
Kid near her: "What smells like tuna?

Baller
06-16-2009, 09:30 AM
http://i39.tinypic.com/27wr5gj.jpg

At least she shaves.

Paul J
06-16-2009, 09:35 AM
LMAO


'I don't want my panties showing so I'll just show my vagina instead'

'WTF MY VAGINA IS SHOWING'

The Beard
06-16-2009, 10:07 AM
yea that is definately not a shadow. thats just short of a landing strip

AlmostaSkater
06-16-2009, 10:10 AM
lololol thats so funny. I wish I knew that kid lol. And wtf is she holding in her hand? is that a stick with a kids face on it?
That mom should be happy now though, instead of her kids vagina being shown in the yearbook, not only is it shown in the yearbook, its also being shown all around the world to whoever wants to view it. Oh the greatness of the internet.

PokeNSlice
06-16-2009, 11:22 AM
Hahahaha. Poor girl. If they wouldn't have made such a big deal then none of this would happen...

Picture in yearbook = School knowing
Picture in yearbook + Complaining + getting it in the news = World knowing

whitelightning
06-16-2009, 11:32 AM
Is it that hard to CROSS your legs?

Imagine:
Kid near her: "What smells like tuna?

hahaha

i feel bad for her, that would be embarrassing.

Max Kulish.
06-16-2009, 11:36 AM
She's pretty cute. Haha. Great senior memory for her!

HighVoltageSk8r
06-16-2009, 12:40 PM
is it just me, or is it funnier that she is holding up a sign of someone's head.

Max Kulish.
06-16-2009, 12:43 PM
is it just me, or is it funnier that she is holding up a sign of someone's head.

Oh ****t! I thought AJ edited that in for some reason. Ahaah. HVS have you determined if is a shadow yet? Because we all know you've spent the most time looking at it :p{rf)

Noj
06-16-2009, 12:45 PM
This exhibitionist is certainly a huge step up from the German she-man some of you are hot to trot for.

Dynamiq
06-16-2009, 02:08 PM
This exhibitionist is certainly a huge step up from the German she-man some of you are hot to trot for.

Hah! But wow, why wouldn't you wear pants with a dress like that on? :icon_drib

razz
06-16-2009, 02:10 PM
For anyone who's read the other thread, now imagine if it was this girl lololol

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/02/04/article-1135724-034C853A000005DC-250_468x681.jpg


...but seriously, don't these schools like...look over these things?

Aquaria89
06-16-2009, 02:29 PM
I think most schools have the year books put together by kids in the yearbook club. Who ever was in charge of that page probably didn't like her.

MattxLustt
06-16-2009, 02:37 PM
she is whoreified

lol, true that brother.
Merging doublepost

http://i39.tinypic.com/27wr5gj.jpg

hope i dont get banned...


she's hot, i don't think people are laughing at her. i bet some girls are jealous.

and i also bet now the guys are oogling at her.

I really don't see a vagina..and if I do, it's awfully hairy.
Merging doublepost

lmao


'i don't want my panties showing so i'll just show my vagina instead'

'wtf my vagina is showing'

lololololol

The Beard
06-16-2009, 02:38 PM
what are you talking about? thats clearly her vag. and she trims for sure. come on. know your vaginal grooming. must i find the definitions poster?

whitelightning
06-16-2009, 02:40 PM
lol, true that brother.
Merging doublepost


I really don't see a vagina..and if I do, it's awfully hairy.
Merging doublepost


lololololol

that's because you've never seen one so you don't know what one looks like.:icon_bigg

fallenNJzero
06-16-2009, 03:06 PM
wouldnt the girl know if it was a shadow? but i mean, all she had to do was cross her legs. youd also think the yearbook team would notice something like this if the other kids did

Jordan G
06-16-2009, 03:16 PM
For anyone who's read the other thread, now imagine if it was this girl lololol

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/02/04/article-1135724-034C853A000005DC-250_468x681.jpg


...but seriously, don't these schools like...look over these things?

oh god i lol'd so hard.

Rpl
06-16-2009, 03:40 PM
1 word


pwned

lareaper
06-16-2009, 04:42 PM
lol, true that brother.
Merging doublepost


I really don't see a vagina..and if I do, it's awfully hairy.
Merging doublepost


lololololol

Dude I'm a 13 year old boy and I can tell thats her vag...lol

AlmostaSkater
06-16-2009, 04:50 PM
Idk man, I'm seeing all hair also, except for like a little black crooked line. so either it just looks like hair cuz its shadowed, it looks like hair cuz its shadowed and she doesn't know how to shave in a straight line.

The Beard
06-16-2009, 05:04 PM
you guys need to go look at some porn.

chadhilliard67
06-16-2009, 05:21 PM
http://a11news.com/1918/jennajack-jenna-jack-photos/

seems she also has pictures smoking weed at parties with her mom haha whore ;)

i push mongo
06-16-2009, 05:40 PM
Good work yearbook club!

She should consider the fact that some guys probably enjoy her more after seeing her vagina.

BakerForLife
06-16-2009, 05:58 PM
hahahahaha, that's awesome.

johnny16tx
06-16-2009, 06:47 PM
what are you talking about? thats clearly her vag. and she trims for sure. come on. know your vaginal grooming. must i find the definitions poster?

landing strip dawg

RyanR
06-16-2009, 06:52 PM
I wanna make one of those "if you see it, you'll **** bricks" things with that picture haha.

MattxLustt
06-16-2009, 08:44 PM
what are you talking about? thats clearly her vag. and she trims for sure. come on. know your vaginal grooming. must i find the definitions poster?

please do!
Merging doublepost

that's because you've never seen one so you don't know what one looks like.:icon_bigg

and you're one to talk?



ALL I SEE IS A BLACK LINE AND SHADOW. I KNOW WHAT A VAG LOOKS LIKE TYVM

johnny16tx
06-16-2009, 10:21 PM
ALL I SEE IS A BLACK LINE

landing
strip

HighVoltageSk8r
06-16-2009, 10:55 PM
my vagina's daughter is in the yearbook

Kowycz
06-17-2009, 12:10 AM
I wonder what could be done at this point? I mean they can't go back and re-print the yearbooks; possibly just censor it?

Robbie B
06-17-2009, 01:28 AM
I'd buck.


http://a11news.com/images/yearbook-girl-self-pic-1.jpg

Paul J
06-17-2009, 02:40 AM
My daughter's yearbook is in the vagina

HighVoltageSk8r
06-17-2009, 11:27 AM
my yearbook is in my daughter's vagina

aandreww
06-17-2009, 01:09 PM
nice.

krookedskater
06-17-2009, 02:04 PM
I agree with Robbie B.

Higher-Class
06-17-2009, 02:27 PM
http://a11news.com/1918/jennajack-jenna-jack-photos/

seems she also has pictures smoking weed at parties with her mom haha whore ;)
Is this serious? Smoking hookah with a fat chick and like 3 other dudes = smoking weed at a wild party? This is ridiculous. You should be ashamed of yourself for posting this trash.

Snowjoe
06-17-2009, 02:35 PM
Is this serious? Smoking hookah with a fat chick and like 3 other dudes = smoking weed at a wild party? This is ridiculous. You should be ashamed of yourself for posting this trash.

I feel that the journalist should also be ashamed for publishing such a terrible article.

unalive
06-22-2009, 03:35 PM
Two things:
One, I have that same hookah.
Two, why is she holding a head?!

razz
06-22-2009, 03:45 PM
Two, why is she holding a head?!

Kind of amusing, she's holding it because that person is missing (hence her name being 3rd from the right)

arto-geoff
06-22-2009, 07:38 PM
http://a11news.com/1918/jennajack-jenna-jack-photos/

seems she also has pictures smoking weed at parties with her mom haha whore ;)

i believe its called a hookah and you smoke flavoured tobacco through it..

i guess thats pretty embarresing but who really cares

The Beard
06-22-2009, 08:38 PM
some of you are acting like people dont smoke weed out of hookahs....

Noj
06-22-2009, 09:06 PM
She needs a verse in that Afroman song...

"I was gonna wear my panties to class, but then I got high
Mom was gonna whoop my ass for that, but then she got high
Now my whole resume's on the net, and I know why
Because I got high, because I got high, because I got high"

Conman007
06-22-2009, 09:45 PM
lol thats crazy.

julian0197
06-22-2009, 09:51 PM
thats gotta suck lol

arto-geoff
06-23-2009, 05:02 AM
some of you are acting like people dont smoke weed out of hookahs....

well i guess because she didnt wear underwear one day that means she and her mother must go about parties smoking copious amounts of weed. sorry i forgot

The Beard
06-23-2009, 10:23 AM
i didnt say it WAS. just saying that it is more than common for people to smoke weed out of anything that you can smokes leaves from.

the_skater123
06-23-2009, 12:33 PM
its her fault to be fair

and how is that only a shadow?

Dmoc23
06-23-2009, 12:38 PM
Wtf is she holding up a friggin dildo of her gf?

The Beard
06-23-2009, 01:14 PM
yes. thats exactly what it is... a dildo of her girlfriend.

surreyskate13
06-23-2009, 01:22 PM
lmao ACE

smigleydigley
06-23-2009, 04:13 PM
she pulled a Britney!